İKİZ KARDEŞİMDEN HABERSİZ IPHONE 11 ALDIM !! (MELİH ÇILDIRDI )

İKİZ KARDEŞİMDEN HABERSİZ IPHONE 11 ALDIM !! (MELİH ÇILDIRDI )


100 thoughts on “İKİZ KARDEŞİMDEN HABERSİZ IPHONE 11 ALDIM !! (MELİH ÇILDIRDI )

  1. ABONE OLMAYI UNUTMAYIN !!!

  2. Uğur abi çıldırmış 😂 bu arada hep kışkırtma videosu atın😘

  3. Abi intikam böyle alınır

  4. Çok güzel video 😊😂🤣

  5. KAMERA TUTAN KİM?

  6. Abi hep böyle videolar gelsin

  7. Ulan melih ortalığı geldin karıştırdın

  8. Abi ya benim canım yandı yemin ederim uğur abiye 😔💙 yazık ya canım intikamini al uğur abii

  9. Ben anam avradin olsunki siz benin kartimdan hirsilik yaptınız benim kartimdan para caldiniz corona
    Ben o parayi metin 2 de kazandim ushansnsnzkz

  10. Olm o parayla uğur sana araba alıcaktı

  11. uğur intikammmmmmmmmmmmmmmmmm

  12. Kameraya alanda Uğur burada inanmayın fazla ve ikinel burada telefon 😂

  13. Abi kusura bakma ama bence ayıp ettin çünkü o parayı biriktirmek için uğraşmış sizin yaptığınız ayıp bende harcadığınız parayı biriktirin ona geri verin(bu benim düşüncem)

  14. 15.18

  15. Bence o kart uğur abinin değiil

  16. Ugur bayın intikami cok pis olucak yanliz nznznsnsns

  17. Peki oğuz gömleğin bu kadar yakışması

  18. Abi Allah rızası için beni instagramdan görr. Dm attım lütfen bak kaç gündür yazıyom sana. İnstagramım: efekolay_

  19. Abi sizi seviyorum

  20. Uğur abi sinirlenme ben sana alırım

  21. Abe bu gerçekten çok para ya keşke yaplaşaydın ya uğur abeyi çok kütölök yaptın esallah oda iyi ber piskolsig kışkırtma yapa da aklı başına gelir

  22. Ben sese parçalardım ama para içen del sadece önemli oldu icen

  23. Çok tatlisin

  24. Ya çok duygulandım ya yerim SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM minnoşlarım hep mutlu olun 🖤

  25. Uğur abicim çok tatlısın Ve Çok yakışıklısın SENİ ÇOK SEVİYORUM en çok seni çok seviyorum 🖤💕

  26. Melih abiyi yerim ya çok TATLI ya YAKIŞIKLI BİRİCİK 💕 abim

  27. Oğuz kuşum seninde unutmadım seninde çok seviyorum

  28. Kışkırtma videosu gelsin artık 💕

  29. Cılikbeyt

  30. İNŞALLAH benimde iphone 11 olur

  31. Haşindibleyk uğur abi🤣🤣🤣

  32. Melih ABİCİM hayırlı olsun canım ABİCİM telefonun rengi çok güzel kendisi de güzel 💕

  33. üzüldüm ya parasını geri verin yaa

  34. Ugur abi o parayı gece gündüz vidyo çekip biriktirdi böyle bi şaka olmazki

  35. Yazık günah çocuğa abarttınız ama söz verdi diyonuz bide çocuk alırdı sanki telefonun yoktu yazık Meliha ben bile sinirlendim bir tek Uğur için izlicem bundan sonra ❤️

  36. Seviliyorsun ve adamsın Uğur Özgürle video gelsin artık ikinizin ilişkisini beğeniyorum.❤️💖

  37. Oğuz abi senin sevgilin başkasıyla öpüşüyor abi ben senin ikin cok üzülüyorum ben ikinizide cok ama cok seviyorum nolur beni baışla 😢😢😢

  38. Uğur abi intikammmmmmmmm

  39. İntikam soğuk yenen yemektir.

  40. Oğuz abi Melih abi sıçtınız.

  41. GÖNDERME.EXE 🙂

  42. fakee

  43. inanmayın olm

  44. Abi alsan alsan tofaş alırsın

  45. Abi ben abime böyle yapmam

  46. Uğur abi be yazık ya en azından daha az çekseydiniz

  47. Ama yazık ya uğura paraya ihtiyacı varmış bir ayını aldınız ondan sizin yerinizde olsaydım geri verirdim parasını

  48. Uğur abi bunun intikamını çok kötü alır ♥

  49. Umarım telefonum bozulmamıştır da suratım kaymıştır jwiskwksjehdnejwmsiskw

  50. Hyundai Accent ve Tofaş Şahin alabilirsin abi 20.000 TL ye

  51. Ammaaaaan zaten Cappy in reklamini yaptınız😅😅😅😅😅😅😂😂😂🤣🤣

  52. Melihin eski telefonu satın

  53. Uğur abi şu Ogüz Bay a öyle bir intikam al ki bidaha sana böyle seyler yapamasın kıl oldum

  54. Melihin eski telefonunu satıp o parayı çıkarana kadar OĞUZUN ve MELİHİN YARI PARASINI ALSIN UĞUR ABİ

  55. Çok güzel bir şaka olmamış gerçekten uğurda çok üzüldüm asker için biriktirdi çok büyük ayıp etmişsiniz yani

  56. Abi kamerayı kim tutuyo

  57. Uğur neden askerliği bedelli yapacakmış

  58. uğur abinin niye parasını harcadınız adam o kadar biriktirmiş.

  59. Ya bari ucuz bişeyler alsaydınız adam askere gidicem diyo siz iphone 11 diyonuz

  60. La bide araba diyonuz döverim sizi haaa

  61. Olum oha lan adam sanki söz verdide zaman verdimi dedimi su zaman alicam diye adam alicam dedise illaki alır nedir yani sizin düşündüğünüz bı Cook pahalı bı telefon adamın düşündüğü askerliği anasını satiyim olmadı bu yazık oldu uğur abiye

  62. bence kimse 30 bin like atmaz kimse bu kadar karaktersiz degil yapyayin o senin kaddessin onun parasi gidiyor sana bir sey lazim oldugunda ya damofiste oldugunda Alo knk açmisin yemek getiriyimmi kola su getireyimmi diyor sana o parayi,varya o parayi senin için gozunun onunde yakar yapmYin SIZLERI COOK SEVIYORUM

  63. Olm çok yazık olmuş adam diyo ki ben askere gidicem siz orda gülüyonuz ben daha çok sinirlendim vallahi 👍

  64. Valla uğur geçmiş olsun😄 intikam fena olacak belli

  65. Oğuz out uğur in başka bisey demiyorum.

  66. 😊😊

  67. Ugur abi intikam almalisin intikam alsin diyrnler +1

  68. Siz olmasanız you tube nin yanından geçmem sizin kanal renk katıyo sizleri çokkk seviyorummmm 💜💜💜💜

  69. Melih telefonu ifade etti mi ?? Uğur oğuz senle 9 sene konuşmaz bana göre ama sizi çok seviyorum

  70. Ayy hepinizi çok seviyorummmm

  71. Murat 131

  72. Oğuz abi sana pembe sac yakısıyodu vallaha billaha cok yakısıyodu

  73. Oguz iyice degişti

  74. Ne kadar acimasizsiniz cocuk askere gidecekmis.

  75. Ford focus al

  76. 7:37 de Uğur abinin sesine bakın

  77. İnşallah o parayı biriktirirsin abim vujjj;-)

  78. yazzık olduuu

  79. İlhan nerede? Önceden onunla da video geliyordu artık gelmiyor.

  80. Yazık ya askerliği için biriktirmiş

  81. Olum askerlik parasıymış yaaa neden yaptız

  82. Olum oguza ozelliklede melihee gıcık oldum yaa ozellikle nedense melihe

  83. Abi kişkirtma gelsin

  84. abi ben bu video icin o kadar saat bekledim abi kalp atarsan iyi olur abi sizi tiktok insagramdan takip ediyorum

  85. #KokoGeriGelsin
    #ArkandayızMeriç

  86. Tofaş Doğan slx al abi bi de Modifiye etir çıldırdın hahahahahahag

  87. Melih git

  88. Kamerayi km tutuyo?

  89. Yazik Ugura ya cok uzuldum 😥😥❤❤

  90. Melih den hiç hoşlanmıyorum Kendini bişey zannediyor bayların yanında gezerek Melih 👎

  91. Bence hiç güzel olmamış ,ayıp olmuş

  92. DIGER VIDEOLARDA KISKIRTAN KIM YAPIYORDU BEN BILMIYORUM OGUZ MU UGUR MU OZGUR MU AKLIMDA KALMIYO SIZIN ISIMLERINIZ MALESEF

  93. Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız

  94. ya naptınız uğur abiye çok üzüldüm

  95. Kameraman kimm

  96. 10:48 kopdummm

  97. Videoyu hiç beğenmedim çocuk askere gitmek için para topluyor siz habersiz harcıyorsunuz bide üstüne fazla beğeni gelirse araba alıcaz diyorsunuz hiç yakışmadı size bu.

  98. Abi❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  99. Yazık ya askere gitmek için biriktiriyormuş arabayı hiç düşünmeyin 😢 harbi yazık ya

  100. Off çok pis şakaydı abi yaa😂❤️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *